Bezplatná doprava:nad 55 €

Informácie o doručovaní

Ak si chcete skontrolovať informácie o svojom balíku alebo sledovať jeho aktuálny stav, ste na správnom mieste! Na tejto stránke nájdete prehľad odkazov na najpopulárnejšie kuriérske služby, pomocou ktorých môžete ľahko a rýchlo sledovať svoje balíky.

Často kladené otázky

Ako môžem sledovať svoj balík?

Čo mám robiť, ak sa môj balík oneskoruje?

Môžem zmeniť dodaciu adresu?

Ako môžem zmeniť čas doručenia môjho balíka?

Môžem sledovať viac balíkov naraz?

Ako zistím, ktorá kuriérska služba doručuje môj balík?

Čo mám robiť, ak sa stav balíka nemení už niekoľko dní?

Čo znamenajú jednotlivé stavy balíka?

Zobrazuje sledovanie presný čas doručenia?

Informácie o doručovaní

Doručenie balíka prebieha vo viacerých fázach, z ktorých každá má svoje vlastné charakteristiky a pravidlá. Všeobecne možno povedať, že čas doručenia ovplyvňujú rôzne faktory, ako je typ kuriérskej služby, vzdialenosť medzi odosielateľom a príjemcom, aktuálne zaťaženie kuriérskej služby a ďalšie logistické okolnosti.

Obvyklé časy doručenia

  • Packeta/Zásielkovňa automat: 1-2 pracovné dni
  • GLS/DPD kuriér: 1-3 pracovné dni
  • Slovenská pošta: 2-5 pracovných dní
  • Expresné doručenie: nasledujúci pracovný deň

Dôležité informácie

  • • Každý balík je poistený
  • • Bezplatné doručenie ku každej objednávke
  • • Možnosť online sledovania balíka
  • • SMS/e-mail upozornenia o stave

Ak čakáte na doručenie, odporúčame sledovať stav balíka pomocou sledovacieho čísla, ktoré vám umožní skontrolovať aktuálnu polohu balíka a predpokladaný čas doručenia. Počas doručovania je dôležité, aby bol niekto na adrese, kto môže balík prevziať.

V prípade oneskorenia, zmeny dodacej adresy alebo iných problémov nás čo najskôr kontaktujte na support@freshgear.sk. Každá kuriérska služba má svoje vlastné pravidlá a postupy pre riešenie takýchto situácií, preto sa oplatí o nich vopred informovať.

Potrebujete pomoc?

Náš zákaznícky tím je vám k dispozícii

support@freshgear.sk
Overené
Hodnotené zákazníkmi